fbpx

Κανονισμοί Covid 19

Αγαπητοί Επισκέπτες

Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε την υγεία και την ασφάλεια στις εγκαταστάσεις μας και  η διαμονή σας στο Avalon Airport Hotel Thessaloniki να είναι όχι μόνο αξέχαστη αλλά και ασφαλής.

Παρακάτω θα βρείτε το πλαίσιο των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας που έχουμε εφαρμόσει  για να προστατεύσουμε τόσο τους φιλοξενούμενους όσο και τους εργαζόμενους μας.

Για τη διασφάλιση της εφαρμογής του σχεδίου διαχείρισης ύποπτου κρούσματος COVID-19   στο πλαίσιο της λήψης μέτρων έναντι του κορωνοϊού COVID-19 και λαμβάνοντας υπόψη τα ειδικά υγειονομικά πρωτόκολλα του υπ’ Αριθ. 1881/29.5.2020 – ΦΕΚ τεύχος Β 2084/30.5.202 στο κατάλυμα έχει οριστεί ως  υπεύθυνος εφαρμογής σχεδίου διαχείρισης ύποπτου κρούσματος COVID-19  ο κύριος :

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΣΑΚΟΥΜΗΣ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

AVALON HOTEL THESSALONIKI, SKG Airport Area
p: +302310462700   m: +306984611810
a: Airport Makedonia Area, PC 57001,PO Box 60191

  • Έχουμε λάβει πιστοποίηση του τουριστικού καταλύματος ως προς τη λήψη μέτρων πρόληψης και αντιμετώπισης της πανδημίας COVID-19 από διαπιστευμένους φορείς πιστοποίησης.
  • Έχει πραγματοποιηθεί εκπαίδευση προσωπικού στην τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων (ανά υπηρεσία/τμήμα καταλύματος) και υπάρχει συστηματικός έλεγχος για την πιστή τήρηση των οδηγιών.
  • Στο πλαίσιο της ατομικής ευθύνης, το προσωπικό θερμομετρείτε  κάθε πρωί.
  • Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση του καταλύματος τηρεί αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν στο κατάλυμα -όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail)- ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων.
  • Απαγορεύεται η είσοδος στο κατάλυμα σε μη διαμένοντες στους εσωτερικούς χώρους.
  • Το κατάλυμα διαθέτει ειδικό εξοπλισμό (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος, όπως γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά, μακρομάνικη ρόμπα,θερμόμετρο laser.
  • Συστήνουμε τους επισκέπτες μας κατά την είσοδο και έξοδο να χρησιμοποιούν το ειδικό απολυμαντικό χεριών που είναι τοποθετημένο για τον συγκεκριμένο σκοπό σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους σε σταθερές ή μη συσκευές (πχ. ρεσεψιόν,κοινόχρηστα WC)
  • Δίνεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής των δαπανών διαμονής, ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμών, τιμολογίων και αποδείξεων.
  • Έχουμε προχωρήσει σε διεύρυνση διάρκειας check- out και check-in μεταξύ των διαμονών (check out μέχρι τις 11.00 πμ και check in από τις 3.00 μμ). Η μεταβολή αυτή της χρονικής διάρκειας που μεσολαβεί μεταξύ κάθε check in και check out είναι υποχρεωτική για να διασφαλίζεται ότι μεταξύ διαφορετικών πελατών το δωμάτιο καθαρίζεται και απολυμαίνετε επιμελώς, καθώς και ότι ακολουθείται επαρκής φυσικός αερισμός του χώρου.
  • Γίνεται συστηματική καθημερινή απολύμανση σε σημεία επαφής και συχνής χρήσης όπως key cards ,αντικειμένων  «υψηλού κινδύνου» (πχ. πόμολα, κομβία ανελκυστήρων) και επιφανειών της υποδοχής και των υπολοίπων χώρων του καταλύματος  και τηρείται  πρόγραμμα καθαρισμού και απολύμανσης, σύμφωνα με τη με αρ. Δ1γ/Γ.Π/οικ 19954/20.03.2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας «Μέτρα καθαρισμού και απολύμανσης σε χώρους και επιφάνειες.
  • Προσεγγίζοντας οποιοδήποτε εσωτερικό χώρο εξυπηρέτησης (ρεσεψιόν, μπαρ, μπουφέ), συστήνουμε στους επισκέπτες μας να τηρούν απόσταση ενάμιση (1.5) μέτρου από τον επόμενο σε σειρά προτεραιότητας και υπάρχει και η ανάλογη σήμανση στους χώρους του καταλύματος.
  • Συστήνεται η μη χρήση ανελκυστήρων έκτος εάν δεν υφίσταται απόλυτη ανάγκη η υπάρχει κάποια κινητική δυσκολία Σε περίπτωση χρησιμοποίησης τους ενημερώνουμε για τη μέγιστη χρήση των ανελκυστήρων μας από δύο ενήλικες, με σύσταση χρήσης μάσκας προσώπου.
  • Έχει γίνει  ανάρτηση ενημερωτικών πινακίδων με οδηγίες προς τους διαμένοντες και ειδική σήμανση στους χώρους του καταλύματος.
  • Σύμφωνα με τα πρωτόκολλα υγιεινής έχουμε προβεί σε κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού και πετσετών, παρά μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη.
  • Πραγματοποιήθηκε απομάκρυνση κοινόχρηστων αντικειμένων πολλαπλής χρήσης, όπως μενού, περιοδικά, κλπ.
  • Διενεργείται τακτικός  έλεγχος λειτουργίας πλυντηρίων πιάτων και ρούχων (ως προς τη χρησιμοποιούμενη θερμοκρασία και τη δοσολογία απορρυπαντικών).
  • Υπάρχει μέριμνα για τη διατήρηση των καθαρών ειδών ιματισμού σε καλή και καθαρή κατάσταση κατά την αποθήκευσή τους και για τη μεταφορά τους στους χώρους χρήσης (δωμάτια, εστιατόρια κ.λπ.)
  • Η τοποθέτηση των χρησιμοποιημένων υφασμάτων, κλινοσκεπασμάτων και πετσετών γίνεται σε ειδικές, κλειστές, επισημασμένες σακούλες ή σάκους και διαχωρίζεται με  (σήμανση) σε περιοχές ακάθαρτων και καθαρών λινών και τέλος τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα κατά  την παράδοσης τους στον εξωτερικό συνεργάτη του καταλύματος .
  • Στην περίπτωση εμφάνισης κρούσματος σύμφωνα εφαρμόζονται οι  ειδικές  οδηγιών καθαρισμού σύμφωνα με αντίστοιχες οδηγίες του ΕΟΔΥ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ, ΜΠΑΡ , ΚΤΛ..

  • Το πρωινό σερβίρετε σε μορφή A la Carte (Set Μενού) που προσφέρεται σε διαμένοντας  στον χώρο του εστιατορίου η χρησιμοποιώντας υπηρεσία Room Service των επισκεπτών μας, στην  οποία  ορίσαμε νέες διαδικασίες παραγγελίας, παράδοσης και παραλαβής δίσκου στο δωμάτιο τους, προς διευκόλυνση τους χωρίς επιπλέον χρέωση.
  • Μειώσαμε κατά 1/3 τη χωρητικότητα των εστιατορίων μας, διαμορφώνοντας τους χώρους ώστε να τηρούνται οι νέες απαιτούμενες αποστάσεις.
  • Τήρηση HACCP και παραλαβή εμπορευμάτων από το προσωπικό με χρήση Μ.Α.Π.
  • Τηρούνται οι  αποστάσεων μεταξύ των εργαζομένων στην κουζίνα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των υγειονομικών αρχών, όπως ισχύουν.
  • Κατά την κατανάλωση ποτών στα μπαρ παρέχονται μόνο συσκευασμένα ατομικά συνοδευτικά.
  • Εφαρμόζονται όλοι οι κανόνες υγιεινής των τροφίμων για τη μεταφορά τους εντός ξενοδοχείου.
  • Για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων υγείας από αγαθά ή/και υπηρεσίες τρίτων που καταναλώνονται εντός ξενοδοχείου, δεν επιτρέπουμε εξωτερικές υπηρεσίες παράδοσης φαγητού (delivery) από 06:00-23:00.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ TRANFER ΠΕΛΑΤΩΝ

  • Ο οδηγός εξασφαλίζει το φυσικό αερισμό του  οχήματος
  • Παροχή αντισηπτικού από τον οδηγό
  • Υποχρεωτική η χρήση μάσκας προστασίας, τόσο από τους επιβάτες, όσο και από τον οδηγό
  • Επιτρέπεται η μεταφορά δύο (2) επιβατών, πλέον του οδηγού. Επιτρέπεται κατ΄ εξαίρεση η υπέρβαση του ορίου επιβατών, εφόσον στο όχημα επιβαίνουν, πέραν του οδηγού, μόνο γονείς με τα ανήλικα τέκνα τους.

Σας ευχαριστούμε,
Εκ της Διευθύνσεως